News - Per chì marmura hè aduprata ?

Applicazione di marmura, hè principalmente utilizata per trasfurmà in diverse forme èpiastrelle di marmura, è utilizatu per u muru, u pianu, a piattaforma è u pilastru di u bastimentu.Hè ancu comunmente utilizatu com'è u materiale di edifici monumentali cum'èmunumenti, torri è statue.U marmura pò ancu esse scolpitu in opere d'arti pratiche, cum'è arti è articuli, cartoleria, lampade è utensili.A struttura hè suave, bella è solenni, è u stilu hè elegante.Hè un materiale ideale per decoru edifici di lussu è un materiale tradiziunale per a scultura artistica.

 

Scultura in pietra di marmura

Semu un fabricatore, esportatore, grossista, cummerciante, rivenditore è fornitore di statue da donna reputable.A nostra statua di dama hè assai apprezzata in l'industria per via di u so finitu d'alta qualità è i mudelli attrattivi.I nostri artighjani qualificati utilizanu a petra di più alta qualità per creà sta statua di donna.Per adattà à a dumanda di i clienti, a statua di donna offerta hè dispunibule in una varietà di stili, dimensioni è altre scelte persunalizabili.

3i scultura in marmura bianca
12i sculture di marmura
17i scultura in calcariu

 Disegnu di u muru di marmura

U vostru salottu hè u primu locu fantasticu per mette un muru d'accentu di marmura!Perchè?Chì sguardu prima quandu entri in casa di qualcunu per una riunione?

U salottu - è avè un muru di marmura per salutà i visitatori hè u megliu.

Dà a vostra zona di vita un aspettu opulente è magnificu.Fighjate à stu salottu, chì hè decoratu in toni grisgi è presenta un stupentemuru di marmura.

muru di marmura
marmura d'oru neru
8i Muru di quartzite verde

Pannelli di muru di marmura salottu

Quandu vulete usà a petra naturale in u vostru salottu, pudete creà un aspettu attivu cù quelli pezzi fini è rettangulari di tile.

Pannelli di muru di marmura
Pannelli di muru di marmura 2

Colonna di marmura per a decorazione di l'internu

Colonna di marmura

Scala di marmura

In a vostra casa o cumpagnia, una scala di marmura face una magnifica entrata.A tile di marmura hè intrinsecamente sumptuosa, è pò dà à i vostri invitati l'impressione chì anu inciampatu in un castellu reale per accidente.U culore chjaru di u marmu è e qualità riflettenti facenu una scelta ideale per splendore una stanza in a vostra casa.

14i marmura verde
8i piastrella di scala a spirale
1i scalinata-piastrelle
18i scala di illuminazione

Top di vanità di bagnu in marmura

I piani di vanità in marmura furniscenu un toccu squisitu à u vostru bagnu, è parenu grandi cù rubinetti di bronzu cromati o oliu d'oliu è armari scuri cum'è mogano o ciliegia.I disinni tradiziunali di mqrble biancu è grisgiu, è ancu mudelli neri cuntempuranei, sò dispunibili in finiture di marmura.In i bagni spartuti, i vanità doppiu lavabo sò generalmente 60 inch long per furnisce l'utilizatori assai spaziu per u coddu.Cime di vanità uniche cù un stile di fronte arrotondatu, chì dà prufundità à u vostrubancone di vanità di marmura, sò ancu dispunibili.

3 bagnu-lavamanu-marmura-biancu
lavabo in petra

Applicazione di marmura: decorazione di l'alberghi, decoru di l'ingegneria municipale, dicurazione di a casa, pavimentu, bagnu, muru, countertop, vanity, skirting, coperchio di porta, davanzale di finestra, muru TV, etc.!

U cumpunente principale di u marmura hè u carbonate di calcium, chì hè facilmente corrodutu da l'acidu.S'ellu hè adupratu fora, reagisce cù CO2, SO2, vapore d'acqua è media acidi in l'aria.Uni pochi di varietà puri, di impurità bassa, cum'è u marmura biancu, sò generalmente micca adattati per a decorazione esterna.Adupratu principalmente in a decorazione di l'internu.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021