News - Chì tipu di materiale hè travertinu ?

Introduzione di materiale

Travertinu, cunnisciutu ancu com'è petra di tunnel o calcariu, hè chjamatu cusì perchè spessu hà numerosi pori nantu à a superficia.Questa petra naturale hà una struttura chjara è una qualità gentile è ricca, chì ùn hè micca solu urigginatu da a natura, ma ancu trascende.Per quessa, hè una di e petre rare aduprate per a decorazione high-end di edifici interni è esterni.

Paràmetri cumuni

I buchi di utravertinuÙn deve esse troppu densu, u diametru ùn deve esse più grande di 3mm, è ùn deve esse micca buchi trasparenti.U tassu d'absorzione di l'acqua ùn deve esse più di 6%, è ùn deve esse più grande di 1% dopu l'aghjunghje una capa di superficia impermeable.U coefficient di freeze-thaw ùn deve esse menu di 0,8, micca menu di 0,6.A forza di utravertinuhè bassu, è u paese di petra di u piattu ùn deve esse troppu grande, è in generale deve esse cuntrullata in 1,0 m2.

Considerazioni di disignu

Travertinuhè una roccia sedimentaria cù bassa forza, assorbimentu d'acqua alta è resistenza à u clima poveru, per quessa ùn hè micca un materiale ideale per i pannelli di cortina di petra.In ogni casu, a struttura unica, u culore è u stilu di travertinu facenu chì l'architetti piacenu l'utilizanu cum'è muri di cortina di petra.Dunque, cumu scegliepetra travertinupannelli è assicurà a sicurità à a più grande misura hè un prublema assai impurtante.Ùn ci deve esse micca cracke in i chjassi di petra, nè ponu esse rottu, è i slate slate rotti ùn deve esse pegatu à u muru.Lastre di travertinudeve esse senza strisce debbuli è vene debuli.Ogni batch di travertinu utilizatu per i muri di cortina deve esse pruvati per a forza di flexural, è u valore di prova deve risponde à i requisiti di i standard di l'industria naziunale.U pannellu d'alluminiu di travertinu compositu d'aluminiu hè a megliu scelta per u muru di cortina di petra.

Nid d'abeille d'aluminium composite travertin
nid d'abeille d'aluminium composite travertin 2

Prestazione di u produttu

1. A litulugia di travertinu hè uniforme, a tessitura hè suave, hè assai faciule di minà è prucessu, a densità hè ligera, è hè faciule di trasportu.Hè un tipu di petra di custruzzione cù una larga gamma di usi.

2. Travertinuhà una bona processabilità, insulazione di u sonu è insulazione di u calore, è pò esse usata per a trasfurmazioni prufonda.

3. Travertinuhà una texture fina, una alta adattabilità di trasfurmazioni è una durezza bassa.Hè adattatu per intaglià materiali è materiali di forma speciale.

4. Travertinuhè riccu in culore, unicu in tessitura, è hà una struttura di buchi spiciali, chì hà una bona prestazione decorativa.

travertinu rossu 1
Travertinu beige

Display di culore di u produttu

Tecnulugia di a superficia di u produttu

Per mantene a tessitura originale è a strutturatravertinu, hè generalmente divisu in superficia lucida, superficia matte è superficia naturali senza trasfurmazioni eccessive.

Quandu s'utilice in casa, a superficia hè generalmente pulita è a cavità di a superficia hè piena di cola per mantene a polvera.A facciata di l'edifiziu hè raramente utilizata per ragioni: 1. Prezzu altu, 2. A superficia hè cava è inconveniente per pulisce.

Effetti di casu

pavimentu di muru in travertinu beige
petra travertina (2)

Tempu di Post: 25-May-2023