News - Chì ghjè a scala di marmura ?

Marmurahè una petra naturale chì hè estremamente resistente à i graffi, a cracking è u deterioramentu.Hè dimustratu per esse unu di i materiali più durable chì pò esse usatu in a vostra casa.E scale di marmura sò un modu eccellente per rinfurzà l'eleganza di a vostra decorazione di casa attuale.A parti di a so funziunalità, i scalini di marmura emanu raffinamentu induve sò stallati.

Marmura naturale tagliata à piastrelle di dimensione persunalizata per scalini.Questi gradini di scala sò usati in scala a spirale interna, scala circulare, scala tonda, scala elicoidale, scala a forma di U, scala a forma di L, scala a pozzu aperta, scala dritta, scala a mezza rotazione, scala dogleg, scala doppia a spirale, scala a spirale quadrata, fattoria. scala è cusì.

7i-scala à spirale-tile
8i piastrella di scala a spirale

A scala hè un cumpunente impurtante di u spaziu di cunnessione.U tipu più frequente di marmaru utilizatu in u disignu interiore hè u marmu pulitu.U marmura cù una tessitura brillanti, high-end eccezziunale, è un forte riflessu di luce ponu mette in risaltu cumplettamente a bellezza ricca è delicata di a struttura di petra.

6i piastrelle per scalini
5i piastrelle per scalini

Una scala di petra cù una striscia di luce hè di solitu una bona scelta.U stilista includeu assai disignu in l'illuminazione di a scala.Per esempiu, u lamplight di stair handrail, o u lamplight illume di u pede di fundazione di u fiancu di a scala, mantene ancu u tipu di pedale integratu oculatu.

Chì sò i pratichi cumuni di petra, è chì deve esse cunsideratu per scale di petra cù straps di luce?

17i scala di petra
18i scala di illuminazione

Questi belli, moderni, eleganti scalini interni ponu esse truvati in case di lussu, alberghi, centri commerciali, musei è teatri.I passi di marmura sò sempre usati in ogni disignu chì pone un primu di l'estetica.Fighjemu u seguente prughjettu di scala di petra.

13i scala di illuminazione
15i scala di illuminazione
14i scala di illuminazione
3i piastrelle-per-scala
4i piastrelle-per-scala
9i marmura-scala-tile
9i marmura-scala-tile
11i scala di marmura grigia
12i illuminazione-scala

Tempu di post: 19-aug-2021