News - Chì sò i culori di l'isula di marmura di cucina più populari in 2023?

isula di marmura calacatta

Un'isula di dichjarazione sfrutta a maiò parte di l'applicazione di marmura in u disignu.Linee eleganti è una paleta di culori monocromatica furnisce una dimensione à u spaziu.I culori di marmura più cumuni chì avemu usatu per l'isuli di cucina sò neri, grisgi, bianchi, beige, etc.

Isula di marmura bianca

marmura biancahè u più populari, i so culori brillanti è u temperamentu eleganti attrae più utilizatori à sceglie.Per d 'altra banda, u marmura biancu hè spessu cunsigliatu per l'isuli di cucina è i banchetti.Siccomu l'incisione à l'acidu crea una impronta gialla nantu à u marmu culuratu, hè considerablemente più visibile chì in u marmu biancu.

Isula di marmura grigia

marmura grigiahè ideale per superfici di travagliu di cucina postu chì cumplementa l'arredamenti rustichi è muderni.Un pavimentu di legnu di quercia vintage caldu è evocativu sustene a stupenda isula di cucina cù una superficia di marmura Grigia.U so finitu grisgiu cù venatura bianca o di legnu cumplementa maravigliosamente i mobili dipinti.

B1 isula di marmura grigia
B2 isula di marmura grisgiu chjaru
B5 isula di marmura grisgiu chjaru
B6 isula di marmura grigia
B15 isula di marmura grigia
B11 isula di marmura grigia
B13 isula di marmura grisgiu chjaru
B17 isula di marmura grigia
B20 isula di marmura grigia
B22 isula di marmura grigia
B3 isula di marmura grigia
B4 isula di marmura grisgiu chjaru
B9 isula di marmura grigia
B16 isula di marmura grigia
B12 isula di marmura grigia
B12 isula di marmura grisgiu chjaru
B14 isula di marmura grigia
B18 isula di marmura grigia
B21 isula di marmura grigia
B19 isula di marmura grigia

Isula di marmura negra

Sceglitemarmura negraSè vo circate qualcosa un pocu inusual o vulete abbraccià a tendenza di l'estetica più scura, più stratificata chì avà spazza a cucina.Hà tutta a bellezza di i so equivalenti più ligeri, hè menu propensu à e macchie, è hè un modu maravigliu per infundà personalità è sofisticazione.

C13 isula di marmura nera
C8 isula di marmura nera
C12 isula di marmura nera
C7 isula di marmura nera
C9 isula di marmura nera
C11 isula di marmura nera

Isula di marmura travertinu

Mentri sceglie un countertop oghje ghjornu, amarmura travertinuA cucina isulana hè trà i più populari.Veni in una gamma di tonalità, disinni è forme.A famosa superficia lucidata o lucidata, bruches o tumbled look sò solu uni pochi di e diverse texture travertine.Inoltre, sta superficia aghjunghje l'eleganza à ogni cucina.

D1 isula di marmura travertinu
D2 isula di marmura travertinu
D3 isula di marmura travertinu

I banchetti è l'isula in a cucina è u bagnu sò sempre più finiti in marmi naturali.U marmura serà sempre in moda, à u cuntrariu di a maiò parte di a moda.U fattu chì i countertops di marmura sò eccellenti avà è in u futuru hè u mutivu per quessa chì tante persone li preferanu.


Tempu di Postu: Feb-21-2023