Notizie - Cumu installà e tile di travertinu per l'impiccatu in seccu

U travagliu preparatori

1. Esigenze materiale

Sicondu i bisogni di u disignupetra travertinu: travertinu biancu, travertinu beige, travertinu d'oru,travertinu rossu,travertinu grisgiu argentu, etc., Determinà a varietà, u culore, u mudellu è a dimensione di a petra, è cuntrolla strettamente è verificate a so forza, l'absorzione d'acqua è altre proprietà.

travertinu biancu 1
argentu-travertinu 2

2. Strumenta principale di l'equipaggiu

Trapano da banco, sega da taglio senza denti, trapano a percussione, trapano a pistola, metro a nastro, regola di livello, ecc.

Strumenta di stallazione di appiccicazione a secca

3. Cundizioni di travagliu

Verificate se a qualità di a petra è a prestazione di tutti i partiti risponde à i requisiti di design.

Metudu di custruzzione

Misurazione, disposizione → dosaggio → posizionamento di griglia → posizione di bullone elastico → perforazione → installazione e fissazione di pezzi di collegamento → saldatura della chiglia principale → set-out secondario → saldatura della chiglia secondaria orizzontale → pulizia di punti di saldatura e anti-corrosione → selezione e manipolazione di pietra → Slotting di a piastra → installazione di pendente in acciaio inox → fissazione temporanea di petra → aghjustamentu è fissazione è applicazione di colla strutturale → striscia di schiuma incrustata in a cucitura di u bordu è sigillante → pulizia di a superficia di a tavola → ispezione.

Installazione di scheletru in acciaio

U quadru d'acciaio installatu da a petra hè principalmente fattu di 80 × 40 × 5 azzaru quadru cum'è a chiglia principale verticale.Quandu si stallanu, prima, nantu à a superficia di a struttura principale, à una distanza horizontale di 800mm, ghjucà a linea verticale verticale.Allora l'azzaru quadru hè dispostu longu a linea verticale verticale.

Dopu chì u layout hè finitu, determinà u puntu fissu, u bullonu di espansione, a pusizione nantu à i dui lati di l'acciaio quadratu secondu a spaziatura verticale di 1500 mm, è perforate cù un martellu elettricu, 16 fori tondi, fissà l'angolo d'acciaio di ∠50 × 50. ×5, è tagliate in circa 100 mm per u cunnessu di u codice d'angle.

Aduprate un trapanu di bancu per drillà u latu di a cunnessione di u codice di u cantonu, 12,5 buchi tondi è punti di fissazione, bulloni di espansione, è installate i punti di fissazione.À u listessu tempu, cunnette u pezzu di cunnessione à a quilla principale, installate è salda.
Dopu chì a chiglia principale hè stallata, a linea di posizionamentu horizontale sub-chilla hè spuntata nantu à a superficia di a chiglia principale secondu a dimensione di a griglia verticale di a petra, è dopu l'acciaio d'angolo ∠50 × 50 × 5 hè cunnessu à u principale. chiglia è saldata.

travertinu beige 3

Saldatura di scheletri in acciaio

1. L'elettrodu di saldatura adopta E42
2. L'operatori di saldatura anu da esse di serviziu, preparanu extinguishers, buckets è altre misure di prevenzione di u focu quandu travaglianu, è designanu una persona speciale per fighjà u focu.
3. Familiarità cù i disegni è fà un bonu travagliu di divulgazione tecnica.
4. Durante u funziunamentu di u saldatore elettricu, a lunghezza di a saldatura ùn deve esse menu di a mità di a circunferenza di u puntu di saldatura, u gruixu di a saldatura deve esse H = 5mm, a larghezza di a saldatura deve esse uniforme, è ùn ci sarà micca fenomenu cum'è ballast.Pulite è ripintà cù pittura anticorrosione duie volte

marmura rossu-travertinu 4

Installazione di piastrelle di travertinu

1. Per ottene l'effettu generale di a facciata, a precisione di trasfurmazioni di e tile hè necessaria à esse relativamente alta.Per a stallazione di e tile di travertinu, a diferenza di culore deve esse sceltu currettamente.

Prima di a stallazione, dopu avè verificatu a dimensione trà a superficia di a struttura è a superficia esposta di a petra secca appesa secondu l'asse di a struttura, fate una linea verticale di fili metallici arradicati in su è in falà fora di u grande angulu di l'edifiziu, è basatu annantu à questu, stabilitu secondu a larghezza di u bastimentu.I linii verticali è horizontale chì sò abbastanza per risponde à i requisiti assicuranu chì u quadru d'acciaio hè in u stessu pianu dopu a stallazione, è l'errore ùn hè micca più grande di 2mm.

2. Verificate a linea horizontale è a linea verticale verticale di u bordu à traversu a linea 100cm in a stanza, per cuntrullà u livellu di a cucitura di u bordu per esse installatu.U pianu standard furmatu da a linea horizontale è a linea verticale hè utilizatu per mape u pianu di a struttura, è u gradu di irregolarità hè verticalmente livellu, chì furnisce una basa affidativa per a riparazione strutturale è a stallazione di quilla.

3. A pusizioni di perforazione di e tile deve esse rimbursatu da a superficia esposta di a pusizione indicata in a figura cù l'utillita di calibrazione.A prufundità di u groove è a larghezza di a piastra sò cuntrullati secondu a lunghezza è u grossu di u pendente in acciaio inox.

stallazione di piastrelle di travertinu

Qualità garantita

1. Squadra di custruzzione prufessiunale.

2. Per ogni parte di custruzzione, hè necessariu di rinfurzà l'ispezione di qualità è seguità strettamente i disegni di u disignu.

3. Cuscenza à rispittà i standard di qualità, è currettu i prublemi trovu in l 'ispezione in tempu.

4. Rinfurzà l'accettazione di a qualità di trasfurmazioni di i materiali di petra chì entranu in u situ, è cambianu gradualmente per risponde à i bisogni di l'aspettu d'alta qualità secondu e pussibuli zoni di aberrazione cromatica è parti.

5. Prima di a stallazione, a dimensione generale di a capa di basa deve esse rivista.

6. A cunnessione trà a struttura di sospensjoni è u materiale di bloccu forma una superficia di finitura stabile per risponde à i bisogni di l'impresa.

7. A superficia generale di a superficia plana hè piatta, u splicing hè horizontale è verticale, a larghezza di a cucitura hè uniforme, è a superficia hè liscia è e parti in forma speciale risponde à i bisogni.

8. U slotting di a faccia finale di a piastra deve esse strettamente necessariu è a dimensione deve esse precisa.

9. Verificate a saldatura efficace secondu i bisogni di u disignu, è verificate a cundizione di a pittura antiruggine.

10. Dopu chì ogni strata di travagliu di pendu seccu hè cumpletu, a dimensione è l'apparenza deve esse rivista.Se a diferenza di culore di i tile hè grande, deve esse aghjustatu o rimpiazzatu.

rivestimenti in travertinu beige

Prutezzione

Hè da esse pulita in u tempu per sguassà a terra chì resta nantu à a porta è a finestra, u vetru è u metale, è i pannelli decorattivi.Cunsigliu implementà una sequenza di custruzzione raghjone, è uni pochi tipi di travagliu deve esse fattu in fronte per prevene i danni è a contaminazione di a vernice di petra esterna.Hè strettamente pruibitu di scontru cù a vernice di petra secca appesa.

10i muru-travertinu

Tempu di Postu: 07-Jan-2022