News - Cumu uttene a lapida più longa pussibule

A maiò parte di a ghjente fucalizza nantu à u stilu di umunumentiquandu selezziunate una lapide, postu chì hè u tributu durabile chì commemora un omu amatu.Ma, mentre chì vulete chì a lapida sia visualmente attraente, vulete ancu durà.Allora, chì hè u granitu chì face cusì longu?Cuntinuà a leghje per capisce perchè u granitu hè u materiale appropritatu per a memorializazione, è ancu alcune idee per mantene a nova per decennii à vene.

U granitu hè un grande tipu di roccia cù una larga gamma di culori, chì varieghja da grisgi è neri à rossi è blu.Hè furmatu da prucessi geologichi in a terra chì piglianu centinaie o milioni d'anni per compie una volta chì a roccia fusa s'hè rinfriscata.In u risultatu, u granitu hè u più longulapidemateriale.

In ogni casu, malgradu a so forza inherente, micca tuttu u granitu hè u listessu in termini di affidabilità.U termu gradu hè utilizatu per discrìviri a qualità di granitu, è riflette: Durabilità.Densità.Stabilità strutturale.Cuerenza.Adatta per u tagliu, a creazione è a finitura.

À u tempu, u granitu di bassa qualità cummerciale hè propensu à scaglià, deterioramentu è decolorazione.U granitu di bassa qualità serà difficiule di incisione o incisione, soprattuttu per i dettagli delicati.A bassa densità, i difetti è l'irregularità di u granitu poveru riducenu a nitidezza di u materiale è l'aspettu pulitu quandu tagliatu o lucidatu.

Alta qualitàlapidi di granituhè intrinsecamente più caru in termini di prezzu.In ogni casu, u benefiziu di u granitu superiore pò esse evidenti da u principiu è serà più notu in i prossimi decennii è millennii.

Senza dubbitu, u granitu hè diventatu u materiale standardlapidi e monumenti.Hè ricunnisciutu da quasi tutti i cimiteri è sopravvive per decennii.

Malgradu u fattu chì u granitu d'alta qualità hè abbastanza durable, l'acqua di irrigazione dura, l'arbureti di l'arburu, l'uccelli, l'arbureti di erba, è altre circustanze naturali ponu discolore a lapida o riduce u cuntrastu di testu è decorazioni.A pulizia simplice nantu à una basa regulare pò aiutà à a lapida à mantene u so incantu originale.

Eccu alcuni prucedure simplici di pulizia chì pudete fà per mantene a vostra amatapetra tombavede bè cù u tempu:

1. Selezziunà granitu high-di qualità.

2. Aduprate acqua pulita per pulisce u munumentu.

3. Ùn avete micca aduprà una lavatrice di pressione.

4. Nisun sapone o altri sustanzi chimichi deve esse usatu.

5. Prima di pulisce, umidificà bè u munimentu.

6. Invece di una spazzola di filu, aduprate una spugna, una fibra o una spazzola suave.

7. Cumincià a pulizia à u fondu cù solu acqua è travaglià u vostru modu.

8. Rinse cumplitamenti cù acqua fresca.

9. Lasciate a statua per asciucà quandu avete fattu lavà.

10. Scuprite a nostra classa di lapidi è lapidi per infurmazioni supplementari nantu à e scelte di designu di lapidi.


Tempu di Postu: Mar-09-2022