News - Cumu pulisce è cura di i vostri banchi di marmura

Cunti di marmura è i pavimenti sò una maravigliosa aghjunta à ogni casa, ma anu a reputazione di esse difficili di mantene pulita.Ùn rinunciate micca à i vostri ideali di marmura naturali.Eccu alcuni cunsiglii di l'esperti nantu à cumu mantene a vostra marmura bella cum'è novu.

1. Una applicazione di sealer adattatu à u marmaru aiuta à priservà l'aspettu è u sensu di a petra naturale da u principiu.Aduprate un sigillante ambientale resistente.

2. I liquidi acidi produci l'incisione, chì hè un cambiamentu in a struttura è u polu di marmura causatu da a degradazione acidica.Evite l'agrumi, i succhi, l'acitu è ​​i detergenti acidi.

3. Quandu si tratta di marmura, u tempu hè impurtante.Spills deve esse pulita appena si verificanu, è i cuntatori sò sempre puliti dopu a cucina.Allora, nantu à una basa regulare, aduprate una solu suluzione di sapone per piatti senza aroma di agrumi cù una buttiglia spray d'acqua calda.Utilizendu una spugna calda è umida, sguassate u residu di sapone.Infine, strofinate è ricordate d'utilizà spugne è tovaglioli morbidi, non abrasivi per prutege a finitura è u sigillante di u countertop.

4. Un cunsigliu cumuni per i tacchi più duru cum'è u vinu è u caffè hè un mischju simplice è inespettatu di farina è acqua.Fate una mistura di farina è acqua saponata è pittate nantu à a superficia di u marmura.Per a notte, imbulighjate in pellicola di cellophane.Eliminate a pasta cù una spugna umida a matina dopu.Infine, sigillate u cuntinuu per mantene a petra sicura.

Aduprate sti modi per mantene a vostra marmura bella cù u tempu.Hè un materiale classicu è di longa durata cù qualità attraente chì và bè cù una varietà di backsplashes di tile ornamentali.Visitate u nostru situ web di petra di lussu in linea per suluzioni di petra su misura è prefabbricate se cuntemplate i piani di marmura.


Tempu di Postu: Feb-25-2022