News - Cumu pulisce una lapida di marmura o granitu?

A parte più impurtante di mantene a tomba hè di assicurà chìlapidehè pulita.Questa guida finale per a pulizia di una lapida vi darà cunsiglii passu à passu nantu à cumu mantene a so più bella.

1. Evaluate a necessità di pulizia.A prima cosa chì duvete fà hè di dumandà se a petra deve esse veramente pulita.U marmura è l'altri materiali sguassate naturali cù u tempu, è ogni lavatu pò dannà a petra, ancu s'è vo site assai gentile.Se e petre ùn anu micca bisognu di esse pulite, pudete truvà altre manere di commemorate i so ricordi.Se a petra hè sporcata da fangu o altri materiali, poi pulite.Solu capisce chì quandu avete principiatu a pulizziari e petre, truverete chì avete bisognu di fà regularmente.

pulizia di lapidi 1

2. I chimichi duri ponu dannu a petra.Sceglite i saponi miti è miti.Cumprate un cleanser non-ionic.U sapone non ionicu ùn cuntene micca sali duru chì ponu dannà e lapidi.

3. Coglie i vostri arnesi.Una volta chì avete u vostru pulitore, pudete cullà i vostri pruvisti restante.Avete bisognu di acqua pulita.Portate una robba pulita e molle, cum'è asciugamani vechji o magliette, è cumprà spugne.Naturale hè u megliu, perchè sò improbabile di dannu a petra.Portate spazzole è spazzole non metalliche.Sceglite parechje spazzole diverse cù diversi livelli di durezza.

Strumenti per la pulizia di lapidi 2

4. Verificate per danni.Se vede segni di danni, assicuratevi di pulizziari cù assai cura.

5. Pulizia tomba di granitu.Dopu avè verificatu a petra, pudete inizià a vera pulizia.Segui l'istruzzioni nantu à u vostru cleanser.Imbulighjate cù l'acqua propria.Bagnate a vostra spugna in u vostru bucket è sguassate delicatamente a superficia di a petra.Quandu sguassate a prima capa di polvera o terra, pudete aduprà u vostru pincel.Bagnate i vostri spazzole, poi aduprate per sfracciate delicatamente ogni parte di a petra.

pulizia di lapidi 4

6.Eliminate parechji sustanzi fungi da a petra.

7.Hè impurtante chì sapete chì tipu di petra avete trattatu, è e diverse tippi necessitanu diversi metudi di pulizia.U marmura necessita un trattamentu più ligeru cà u granitu.Pre-immergete a petra cù acqua pulita.Repetite stu prucessu ogni 18 mesi.A pulizia frequente farà u marmura ruvida.Limestone hè una altra scelta populari per i tombi.Aduprà u metudu di pulizziari marmura per pulizziari calcari.

pulizia di lapidi 5

8.Pregunte à un espertu.L'espertu vi pò dì l'età apprussimata di a petra.Sarà ancu capace di determinà chjaramente u materiale è cunnosce u metudu di pulizia curretta è a frequenza.

pulizia di lapidi 6

9.In più di mantene bèlapidi, cunzidira à decorate u cimiteru.Applicà à u cimiteru per una lista di rigulamenti, certi materiali ùn sò micca permessi di lascià.

decoru di lapide 7

Tempu di Postu: Nov-03-2021