A parte più impurtante di mantene a tomba hè di assicurà chìlapidehè pulita. Questa guida finale per a pulizia di una lapida vi darà cunsiglii passu à passu nantu à cumu mantene a so più bella.
1. Evaluate a necessità di pulizia. A prima cosa chì duvete fà hè di dumandà se a petra deve esse veramente pulita. U marmura è l'altri materiali sguassate naturali cù u tempu, è ogni lavatu pò dannà a petra, ancu s'è vo site assai gentile. Se e petre ùn anu micca bisognu di esse pulite, pudete truvà altre manere di commemorate i so ricordi. Se a petra hè sporcata da fangu o altri materiali, poi pulite. Solu capisce chì una volta chì avete principiatu à pulisce e petre, truverete chì avete bisognu di fà regularmente.
2. I chimichi duri ponu dannu a petra. Sceglite i saponi miti è lisci. Cumprate un detergente non ionicu. U sapone non ionicu ùn cuntene micca sali duru chì ponu dannà e lapidi.
3. Coglie i vostri arnesi. Una volta chì avete u vostru pulitore, pudete cullà i vostri provvisti restante. Avete bisognu di acqua pulita. Portate una robba pulita e molle, cum'è asciugamani vechji o magliette, è cumprà spugne. Naturale hè u megliu, perchè sò improbabile di dannu a petra. Portate spazzole è spazzole non metalliche. Sceglite parechje spazzole diverse cù diversi livelli di durezza.
4. Verificate per danni. Se vede segni di danni, assicuratevi di pulizziari cù assai cura.
5. Pulizia tomba di granitu. Dopu avè verificatu a petra, pudete inizià a vera pulizia. Segui l'istruzzioni nantu à u vostru cleanser. Imbulighjate cù l'acqua propria. Bagnate a vostra spugna in u vostru bucket è sguassate delicatamente a superficia di a petra. Quandu sguassate a prima capa di polvera o terra, pudete aduprà u vostru pincel. Bagnate i vostri spazzole, poi aduprate per sfracciate delicatamente ogni parte di a petra.
6.Eliminate parechji sustanzi fungi da a petra.
7.Hè impurtante chì sapete chì tipu di petra avete trattatu, è e diverse tippi necessitanu diversi metudi di pulizia. U marmura necessita un trattamentu più ligeru cà u granitu. Pre-immergete a petra cù acqua pulita. Repetite stu prucessu ogni 18 mesi. A pulizia frequente farà u marmura ruvida. Limestone hè una altra scelta populari per i tombi. Aduprà u metudu di pulizziari marmura per pulizziari calcari.
8.Pregunte à un espertu. L'espertu vi pò dì l'età apprussimata di a petra. Sarà ancu capace di determinà chjaramente u materiale è cunnosce u metudu di pulizia curretta è a frequenza.
9.In più di mantene bèlapidi, cunzidira à decorate u cimiteru. Applicà à u cimiteru per una lista di rigulamenti, certi materiali ùn sò micca permessi di lascià.
Tempu di Postu: Nov-03-2021