Novità - Quantu un cuscinu pò esse scolpitu da u marmura?

La Vierge voilée par le sculpteur italien Giovanni Strazza au XIXe siècle en marbre.U marmura pò furmà tuttu.È l'imaginazione di l'artista pò creà tuttu.Quandu a ricca imaginazione di l'artista hè cumminata cù u marmaru, l'arti straordinariu pò esse creatu.

1 statua di marmura

Per millaie d'anni, i scultori europei anu creatu nantu à u marmura per via di a so dolcezza è di a dulcezza traslucida.Queste caratteristiche facenu u marmura particularmente adattatu per sculprà dettagli intricati, incarnendu l'anatomia fina è i pieghe fluenti di u corpu umanu.Cum'è Michelangelo, Bernini, Rodin è altri maestri.Anu ancu creatu assai famosi sculture di marmura in a so vita.

Oghje ùn avemu micca guardà i capolavori di questi primi scultori italiani, oghje avemu da fighjà u "cuscinu di marmura" sculpitu da l'artista norvegese Hkon Anton Fagers.

2 statue di marmura

Stu cuscinu di petra s'assumiglia assai fluffy, ma s'ellu si toccu stessu, truverete chì hè assai duru.U veru materiale di u "pillow" hè tutti i blocchi di marmura.

3 statua di marmura

Cumunu à a maiò parte di e sculture di Hkon Anton Fagers hè a fragilità è a fragilità.Mentre ch'ellu sculpisce à spessu figure è facci, in ocasioni sculpite cuscini di marmura.Aduprendu una varietà di culteddi intagliati, cumpresu un martellatu pneumaticu, aghju sappiutu di creà cuscini chì parevanu incredibbilmente morbidi - tutti cù e pieghe naturali è pieghe di tela reale.

4 statua di marmura

Mentre i pieghe di piume è di tela intagliate in u cuscinu ùn parenu micca notevuli in u travagliu scultoreu, Hkon Anton Fagers cunsidereghja queste cose "a bellezza di a vita".Perchè crede chì i mumenti più belli è difficiuli di a vita di una persona sò passati in u lettu, è a dulcezza naturale di u cuscinu cattura tutti i sentimenti di sta sperienza di a vita.

Queste sculture incredibili catturanu e pieghe naturali è e pieghe di tessuti veri.

5 statua di marmura

Hè troppu realisticu?Se ùn vede micca a mappa di u prucessu di a scultura di l'artista, pensate immediatamente à u so toccu suave, fluffy è fluffy quandu vede u cuscinu?


Tempu di Postu: Aug-05-2022