Notizie - Quantu costa u bancu di labradorite ?

Labradorite granitu lemurianhè una petra di lussu blu scuru particularmente bella.Hè assai populari per i custumi di a cucinacountertops di petra, tavule laterali, tavulini di pranzu, bar top, etc. Labradorite countertop hè assai durabilità.In più di esse usatu cum'è un countertop,Lastre di labradorite blupò ancu esse usatu cum'è backsplash, materiale di lavamanu, è ancu tile.

Quantu sò i countertops di labradorite?

Dapoigranitu di labradoritehè una petra naturale cù mudelli diffirenti.Labradorite prezzu countertop per a maiò parte dipende di u mudellu è a qualità di ulastra di granitu labradoritepetra.Ulabradorite grantie slabU prezzu per u spessore di 20 mm hè da $ 40 à $ 200 per piede quadru.U prezzu di u countertop di Labradorite hè ancu influinzatu da a quantità chì avete bisognu.

Puderete ancu piace à u nostru materiale di pietra di countertoptaj mahal quartzite, countertops di granitu patagoniaè qualsiasi altrucountertops di petra di lussualtru.

petra di lussu usata ideali 2

Sè avete bisognu di cunsiglii nantu à i countertops in pietra naturale, per piacè cuntattateci è vi daremu i cunsiglii più prufessiunali.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022