News - 5 Tipi di Disegni di Pavimenti in Marmura chì ponu fà a vostra casa vibrante è eleganza

U classicujet d'acquamarmura ùn hè nunda di menu di un travagliu d'arti.Hè una scelta populari per pavimenti in case, alberghi è strutture cummerciale.Questu hè duvuta à a so durabilità è facilità di pulizia, è ancu à a so eleganza intemporale in ogni locu.Eccu alcuni di l'idee di cuncepimentu di pavimenti in marmura superiore.

Di solitu, u disignu di pavimenti in marmura à jet d'acqua hè statu trattatu cusì:

1.Utilizà u software di disegnu assistitu da computer (CAD) è u software di prugrammazione di cuntrollu numericu di computer (CNC) per cunvertisce i mudelli disignati da e persone in prugrammi NC attraversu CAD;

Disegnu per u marmu à jet d'acqua 1

2. Allora trasferisce u prugramma NC à a macchina di taglio d'acqua CNC per taglià diversi materiali in diverse parti di mudellu cù a macchina di taglio d'acqua CNC;

marmura à jet d'acqua 2

3. Infine, i varii parti mudellu di petra sò manually spliced ​​è ligatu in un sanu à compie u prucessu di waterjet mosaicu.

marmura à jet d'acqua 3

Parechji tile è disinni di marmura sò dispunibili in u mercatu.E pussibulità sò illimitate, cù qualsiasi cosa, da eleganti marmi italiani à pavimenti di marmura squisitamente creati.Per d 'altra banda, u marmura biancu dà luce è purezza;marmura negra aghjunghjera raffinatezza è eleganza;è u marmu giallu aghjunghje energia è audacia à l'ambienti;è tutti sò adattati per a maiò parte di stanze è regioni di ogni casa o spaziu publicu.In ogni casu, l'opzioni per u disignu di un pavimentu di marmura deve esse cumpatibili cù e richieste di ogni situ induve serà stallatu, è e preferenze di i pruprietarii.

Quì, vi purteremu à traversu una pletora di disinni di marmura waterjet secondu a diffarenza di u spaziu in casa, per aiutà à sceglie quellu chì si adatta à u vostru stile.

VivenduRoom

Salone

U pianu hè a parte più impurtante di tutta a terra.Un bon parquet pò fà chì a ghjente si senti piacevule à l'ochju.

U salottu hè u spaziu più utilizatu in a casa, è un bellu mosaicu pò aghjunghje una bella vista.

Pavimenti in marmura à jet d'acqua 1

Pavimenti in marmura à jet d'acqua 2

Pavimenti in marmura à jet d'acqua 3

Pavimenti in marmura à jet d'acqua 4

Pavimenti in marmura à jet d'acqua 5

DinningRoom

sala di pranzu

U stilu di parquet di l'area di u ristorante ùn deve esse troppu cumplicatu.U stilu simplice è vivace hè più piacevule à l'ochju è prumove l'appetite.

sala da pranzu 1

 

sala da pranzu 2

sala da pranzu 3

sala da pranzu 4

sala da pranzu 5

Corridor

corridor

I marmi in forma di diamanti è rettangulari sò riuniti nantu à a terra, aghjunghjendu un pocu di magnificenza, è l'illuminazione nantu à a cima face u passaghju più luxu.U picculu spaziu crea una maghjina di un passaghju grandi è lussuosu.

corridor 2

 

corridor 3

corridor 1

corridor 4

corridor 6

EntranzaHtutti

Sala d'entrata

A decorazione di l'entrata mostrarà direttamente u gustu di casa di u pruprietariu è riflette u stilu generale di a stanza.

Sala d'entrata 1

Sala d'entrata 2

 

Sala d'entrata 3

Sala d'entrata 4

Feature Wall

Muru di funziunalità

Hè un fattu indiscutibile chì u muru di u fondu di marmura migliurà rapidamente a qualità di a casa.Un muru di fondo di marmura perfettamente cuncepitu hè nobile è eleganti, cum'è un artisgianatu squisitu naturali.À u listessu tempu, hè diventatu un puntu visuale in tuttu u salottu.

Funzione muru 2

Muru di funziunalità 3

Muru di funziunalità 5

Muru di funziunalità 4

Muru di funziunalità 6


Tempu di post: 31-dic-2021