A struttura interiore di u quarzicu inton di Taj maalh hè simili à un pittura di tinta naturale: I mudelli nuvole biancu stavanu in e monerine minerale grigie inculare, e occasione ci sò grevi sparati in traversu, cum'è U lagu Ripples. Ogni pezzu di petra hà un temperamentu creativu perchè a so texture una sola produttu naturale.
Previidienti di l'Alta End End Taj Marcalite Taj Mahal per via di a so texture, chì si mette a bellezza di u cuncepimentu realistu è FreeHand. Funziona bè per scenari cum'è u pavimentu, e paviminante è scherenti creativi, particulari cù un minimu minimaticu, naturale, o novu esteticu muderna. A so scumessa pò fà a stanza mi pare più brillante, è a texture chì rompe a monotunia è dà l'impressione chì a vista hè "cambia cù ogni passu".
U Quarzite Taj Mahal ùn hè micca solu una testimonia di wonders Geologide, ma hè ancu una ripratentazione artistica di a unione di a natura è l'umanità. Trasfurmeghja a bellezza di i laghi è di a puesia immortale utilizendu a carta è u tempu cum'è una penna, inchiling creativi energy oltre u tempu è u locu in ambienti muderni. In l'era Industriale, sta "direzione di respirazione" Servanu cum'è un ricunniscente alti chjuche di stazzore da a meravigliosa è l'eredità di a bellezza naturale.