A struttura interna di a quarzite Taj Mahal hè simile à una pittura à inchiostru naturale: i mudelli bianchi cum'è nuvole sò imponenti, e linee di flussu grisgiu-nere sinuose sò cum'è muntagne ondulate, è à volte ci sò cristalli minerali verdi o gialli spargugliati, cum'è increspature di lavu. Ogni pezzu di petra hà un temperamentu creativo propiu per via di a so struttura naturale di pruduttu unicu.
U design d'interni di alta gamma preferisce a quarzite Taj Mahal per via di a so struttura, chì mischia a bellezza di u design realisticu è à manu libera. Funziona bè per scenarii cum'è muri di fondu, banconi, pavimenti è schermi creativi, in particulare in ambienti cù un'estetica minimalista muderna, naturale o nova cinese. A so tonalità chjara pò fà chì a stanza pare più luminosa, è a struttura fluida rompe a monotunia è dà l'impressione chì a vista "cambia à ogni passu".
A quarzite di u Taj Mahal ùn hè micca solu una tistimunianza di e meraviglie geologiche, ma hè ancu una rapprisentazione artistica di l'unione di a natura è di l'umanità. Trasforma a bellezza di i laghi è di e muntagne in puesia immortale aduprendu a petra cum'è carta è u tempu cum'è penna, instillendu energia creativa al di là di u tempu è di u locu in l'ambienti muderni. In l'era industriale, sta "petra chì respira" serve cum'è un ricordu chì a vera ricchezza nasce da a maraviglia è da l'eredità di a bellezza naturale.