News - Tavola di marmura - unu di i mobili eleva u vostru salottu

In a nostra mente subconsciente, u muru di fondu hè sempre u protagonista di u salottu.Attachemu a più impurtanza à u muru di fondo.L'impurtanza di a tavola di caffè hè spessu trascurata.

1 tavulinu di marmuraIn fattu, cum'è a pusizione C in u salottu, a tavola di caffè hè rispunsevule per a bellezza è u almacenamentu.Un bè cuncepitutavulinu di marmuraùn pò micca solu eliminà a sensazione di spaziu strettu, ma ancu aghjunghje un culore luminoso à u salottu.

tavulinu di marmura

Comu sceglie amarmuratavola di caffè?In più di a disputa "square and circle", ci hè ancu un ochju à u materiale è u stilu di a tavola di marmura.A chjave hè di fà a sala di vita bella è esse soddisfatta.

Cù a migliione di l'estetica, a struttura di culore di marmura naturali hè favurita da i cunsumatori.I tavulini di petra naturali sò ancu diventati un novu favuritu.Marmura, petra di lussu, marmura onyxèmarmura agatasò tutti i boni materiali per fà tavule di caffè, chì sò sia puliti è gustosi.A tavola di caffè in marmura pò diventà cumplettamente u protagonista di u salottu.

2 tavulinu di marmura
4 tavulinu di marmura

Di sicuru, se l'exquisitetavulinu di marmurahè solu usatu per sundries, serà troppu perdu.Mettite boni pianti verdi è arrangiamenti di fiori hè ciò chì ti piace.

A tavola di caffè cumminata cù parechje unità pò rompe u modu inherente di trè linee parallele di divano, tavolino è armadiu TV, facendu l'ambiente di u salottu più variatu è dinamicu.

U culore di a tavola di caffè pò esse quasi u listessu cum'è quellu di u divano, chì ùn farà micca chì a ghjente sente chì u spaziu hè sopra occupatu.U culore interspersed with one or two jump can create a visual sense of ups and downs, ma attente à a coordinazione trà a tavola di caffè è a catifa, hè troppu collisione.U culore è u stilu pò purtà à un effettu disordinatu.

8 tavulinu di marmura
7 tavulinu di marmura
3 tavulinu di marmura
6 tavulinu di marmura
5 tavulinu di marmura
13 tavulinu di marmura
9 tavulinu di marmura
12 tavulinu di marmura
11 tavulinu di marmura
10 tavulinu di marmura
14 tavulinu di marmura
15 tavulinu di marmura

I cuntrolli remoti, i riviste è i libri di telefoni sò articuli chì a ghjente di solitu mette nantu à a tavola di caffè.S'elli sò tutti posti nantu à a tavula, seranu definitemente messy.

16 tavulinu di marmura
18 tavulinu di marmura

U disignu di l'almacenamiento aghjuntu sottu u desktop hà una forte capacità di almacenamento.U disignu di doppia strata rende più convenientu per piglià l'articuli sottu.U scrittore pulitu hè riservatu per tazzi d'acqua, vassoi di snack, etc., è u metudu di almacenamiento semi-apertu hè un pocu più privatu.Avete da esse attentu à u tipu d'articuli di almacenamiento.

17 tavulinu di marmura
23 tavulinu di marmura
23-2 tavulinu di marmura
20-1 tavulinu di marmura
24 tavulinu di marmura
22 tavulinu di marmura

Sicondu u stilu di designu di decoru, a cumminazzioni di marmura è diverse petra, legnu, vetru, metallu è altri materiali pò esse cumminata cù l'atmosfera di u salottu, chì hè cunvenutu per a vita di ogni ghjornu di l'utilizatori è à u stessu tempu aumenta u gradu è u gustu. di u spaziu generale.Portate una sperienza estetica elegante.

25 tavulinu di marmura
34 tavulinu di marmura
31 tavulinu di marmura
30 tavulinu di marmura
29 tavulinu di marmura

Pone una tavola di caffè di pocu prufilu, pò attirà l'attenzione di e persone in u pianu.In ogni casu, deve esse nutatu chì a collocazione di a tavola di cafè low-profile è a catifa deve esse exquisite, perch'elli ponu esse integrati megliu in un puntu decorativu cumpletu.

Pone vasi alti o candele nantu à a tavola di caffè cum'è decorazione per creà a sensazione ondulante di a zona di a tavola di caffè.

35 tavulinu di marmura
36 tavulinu di marmura
37 tavulinu di marmura
43 tavulinu di marmura
42 tavulinu di marmura
44 tavulinu di marmura
46 tavulinu di marmura

Tempu di post: Jul-15-2022