News - Cumu sceglie e petre naturali per a decorazione di a vostra casa?

A petra naturale hè generalmente divisa in trè categurie: marmura, granitu èlastre di quartzite.

Marmura

U marmura hè una roccia metamorfica di calce, cù culori brillanti è lustre, chì mostra diversi mudelli di nuvola.U svantaghju hè chì perderà u so splendore dopu l'esposizione longu à u sole è a pioggia, per quessa hè solu adattatu per a decorazione di l'internu.

Granitu

U granitu hè furmatu cù eruzioni vulcaniche.Appartene à a roccia ignea è hà una struttura di grana grossa.Pò mantene u so splendore per un bellu pezzu quandu s'utilice fora.A maiò parte di i muri esterni di l'edificazioni high-end sò decorati cù granitu.

Quartzite

A petra di quartzite hè hardness è durabilità.Hèhè più duru chè u granitu.Hè abbastanza longu, è particularmente resistente à u calore.So hè a megliu scelta per u vostru countertop è tavulinu.

A scelta di petra pò principià da i seguenti aspetti:

1. Marmura o granitu deve esse sceltu secondu à l 'occasione di usu.Per esempiu, solu u granitu pò esse usatu per u pianu di l'esterno, è u marmura hè megliu per u pianu di u salottu, perchè hà mudelli brillanti, culori ricchi, è hè faciule d'accordu cù mobili di diversi culori.

 1i venezia marmura marrone

2. Sceglite a varietà di petra secondu u culore di u mobili è u tela, perchè ogni marmura o granitu hà u so mudellu è culore unicu.

10i Facciata in petra esterna

Dopu chì a petra hè decorata, deve esse trattatu cù un agentu protettivu speciale per prisentà veramente a so essenza è durà cum'è novu.


Tempu di Postu: Sep-07-2022