Notizie - 14 disinni muderni di marmura di scala

1 scala di marmura

L'architettura ùn hè micca solu un arti solidificatu, ma dinò un significatu particulari di a vita.A scala hè a nota intelligente di l'arti architetturale.I strati sò superposti è spargugliati, cum'è si usanu a so forma suave per creà un ritmu assai charming.

01


 SCALA DI MODA Legnu massiu + scalini di marmura

In u cuntestu cuntempuraneu, l'abitudini di e persone tendenu à esse metudi di custruzzione raziunali è ordinati, è poi evoluzione in un aspettu quasi unificatu.A cumminazzioni di legnu di noce è piastrelle di scala di marmura bianca in a scala forma un cuncertu maravigliu, cunnetta u spaziu mentre assicurendu a sicurità èvsensu isual.

scala di marmura
scala di marmura 3
scala di marmura 2

02


SCALA DI MODA  Scale rivestite + scalini di marmura

A sala di fronte è a scala artistica sò cunnessi da un candelabro di cristallu di 16 metri.L'intersezzione di u tridimensionale è u pianu dà un forte sensu di cerimonia, chì hè ancu a più bella sutilezza di stu casu.U muru di prisma di cristallu chì scende da u tettu cum'è una cascata riempia u spaziu di luce per sente u splendore di a vita.

scala di marmura 4
scala di marmura 6
scala di marmura 5

03


SCALA DI MODA  Rivestimentu di petra + illuminazione

U lussu di luce è i scalini simplici, cù un toccu di chjappà, misteriosu è rossu, facenu chì i telespettatori furmatenu involontariamente un forte sensu di distanza trà elli è u mondu, cullà i scalini passu à passu, è scontranu in lochi alti per piglià. e muntagne è i fiumi.

2 scala di marmura grigia
3 scala di marmura grigia

04


SCALA DI MODA  Struttura in acciaio + scalini di marmura

Spazi funzionali cum'è librerie, fioriture, moda, dessert caffè, lettura parenti-figlioli, è tendenzi furnisce à e persone modi diversificati di pensà.A scala spirale aranciu hè cunnessu à a galeria d'arte superiore, è u saltu di culore crea un forte cuntrastu visuale in u spaziu.

1 scala di marmura
3 scala di marmura
2 scala di marmura

05


SCALA DI MODA  Pietra + legnu + vetru è altri multi-scala

Sembra una scala scultorea, usa audaciamente u culore verde, è u rivestimentu di legnu à u passaghju aghjunghjenu una sensazione calda mentre rimette in u spaziu.Perchè hè pensatu per esse divertente, aumenta senza sapè l'oppurtunità di eserciziu durante u prucessu di cullà è falà e scale.

3 scala di marmura
1 scala di marmura
2 scala di marmura
4 scala di marmura

06


SCALA DI MODA  Struttura curva + scalini di petra

A colisazione di u biancu è u biancu, a bellezza di a scala d'arcu, ogni spaziu hè trà chjusu è apertu, cercandu una transizione trà distinzioni funziunali è un puntu di equilibriu còmode, u salottu altu è spaziosu è a scala spirale anu un forte cuntrastu, approfondisce. u livellu di u spaziu.

Scala à 4 arcu
Scala à 2 arcu
1 scala à arcu

07


SCALA DI MODA  Struttura in acciaio + scalini di petra + ringhiere di vetru

I passi di marmura sò spargugliati, stratificati, muderni è artistici.Crià un ambiente pueticu, cum'è a pittura è a calligrafia, hè cum'è l'elegante fragranza di i tempi antichi, è a meditazione hè fatta per cuntemplà l'oziu in a rima di culore chjaru, perchè u gustu tradiziunale pò permeate a vita muderna.

4 scalini di marmura
2 gradini di marmura
3 scalini di marmura

08


SCALA DI MODA  Struttura in piastra d'acciaio + scalini in petra

A scala in spirale hè un sensu di rituali chì appartene à a villa.Prima di entre in u spaziu di transizione di a stanza privata, u statu circundante di a scala face chì a ghjente sente e linee curve in muvimentu, l'intreccia di luce è ombra durante u viaghju, è u paisaghju hè subitu illuminatu quandu si move.

3i scala a spirale
4i scala a spirale
2i scala a spirale
5i scala a spirale

09


SCALA DI MODA  Struttura in acciaio + scalini di petra + striscia di luce intelligente

U disignu di a scala enfatizeghja u flussu è l'integrazione di funzioni spaziali è scene.Ùn hè micca solu una narrativa lineale, ma attraversu u cumpurtamentu di e diverse persone in u spaziu, i mumenti drammatici sò congelati è sublimati in un bellu piacè.

4 scala d'acciaio
5 scala d'acciaio
3 scala d'acciaio
2 scala d'acciaio

10


SCALA DI MODA  Ringhiera di vetru + scalini di petra 

Cuntinuendu u stilu minimalista di u spaziu, u disignu piglia a purità cum'è l'ànima è a natura cum'è u fundamentu, è adopra un biancu tranquillu è eleganti per creà una atmosfera di spaziu pura è pulita.Scendete i scalini, o cullà i scalini, è sentu a bellezza spaziale sfarente purtata da diverse prospettive.

4 scala di vetru
3 scala di vetru
2 scala di vetru
1 scala di vetru

11


SCALA DI MODA  Scale di struttura in acciaio + scalini di petra + ringhiere di vetru

E linee pulite, finiture senza pretensione è materiali naturali di a scala passanu, è tutte e linee muvimenti trà l'apertura è a privacy sò disposti cù cura.

2 scala d'acciaio
3 scala d'acciaio
5 scala d'acciaio
1 scala d'acciaio

12


SCALA DI MODA  Corrimano in legnu + scalini di petra

A scala in spirale di legnu prufonda in u centru hè cum'è una stallazione d'arte.L'arcu liscio fa eco à a struttura di l'edifiziu è trasmette un temperamentu spaziale tranquillu è bellu.A lampa d'ondulazione d'acqua soffiata à a manu emette u so propiu sonu unicu in questu spaziu per mezu di luce è ombra.Durante u flussu di l'onda d'acqua, crea diversi livelli di illuminazione, chì mostra un altru sensu visuale.

3 scala di marmura di legnu
2 scala di marmura di legnu

13


SCALA DI MODA  Corrimano coperto + scalini di petra

A scala a spirale ispirata à i cunchi di cunchiglia gira da u primu pianu à u sicondu pianu, cambiendu da dinamica à statica, è trasfurmata in un'opera d'arte d'installazione.In u tonu grisgiu di tuttu u spaziu, torna à a natura di u spaziu, è senti un temperamentu diversu quandu site in questu.

3 scala di marmura
2 scala di marmura
1 scala di marmura

14


SCALA DI MODA  Corrimano coperto + scalini di petra

A scala in spirale di a curva avvolge u significatu verde di a vita.Questa hè una narrativa grandiosa è splendida, è hè ancu un tipu di cumunicazione ricca è pura trà u corpu, l'imaginazione è l'ambiente, è truvà un locu per sente in u tempu di tutte e cose.

2 scala di marmura
1 scala di marmura
4 scala di marmura
3 scala di marmura
5 scala di marmura

Tempu di post: Jul-22-2022